top of page

Voorbereidingen voor het whiskyfestival in Gent op zat en zon 16&17 maart

Opnieuw whiskyfestival in Gent ...

dus ook als Whiskyrestaurant De CLuysenaer zijn we daar graag aanwezig . Maar ik kan niet deze dagen niet enkel meer buitenkomen als uithangbord van ons restaurant , maar mijn hart klopt ook heel hard voor the Mouthy Cows , Whiskyladies.

Daarom ben ik heel blij met de uitnodiging om een masterclass te verzorgen

omtrent WHISKYLADies in de Whiskybusiness .

Ik verdiepte mij al een tijdje in de materie , daar ik altijd al benieuwd was of die wereld alleen maar door mannen werd bevolkt . Dus zette ik al mijn bevindingen op een rijtje , Zocht lekker whiskytjes erbij , gekende , af en toe met een gekke twist , en ben nu klaar om op zondag 17 maart een groep geïnteresseerden te informeren over onze dames .

Dames van nu , dames van vroeger , want ook al in de oudheid waren dames heel erg goddelijk door het maken van alcohol en distillaat .

Sommige whisky's zullen nu voor the ladies vanaf nu anders smaken , nu ze te horen zullen krijgen dat ze gemaakt worden door een dame in het vak .

Ik kijk er naar uit om jullie zondag voor mij te mogen hebben en te mogen voorlezen uit het grote

whiskyladi

es-voorleesboek .





5 weergaven0 opmerkingen
bottom of page